måndag 18 april 2016

Livet jag vill leva.

Nu lever jag livet jag vill leva på många sätt. Jag umgås med folk ganska ofta, jag går på den skola jag alltid liksom drömt om, jag har en klass där alla verkar bry sig om mig på något plan, jag har insett att man kan tycka om sin klass 70% av tiden istället för 20% av tiden, jag lyssnar på häftig musik som jag mår bra av, jag sitter inte hela kvällar och tänker på vad folk gjorde mot mig i lågstadiet längre, folk har kallat mig cool, jag spelar gitarr, jag äter mysig mat, jag har coola vänner, jag åker till andra städer och träffar folk som vill träffa mig, jag gör lite skillnad i världen, jag har drömmar, jag har fixat mitt rum så att det ser trevligt ut, jag styr över min tid, jag tar en massa ansvar och får höga betyg, ofta när jag går hem från skolan känner jag att livet faktiskt är väldigt bra. Och sen går jag hem och deppar en stund. Men jag är i alla fall ganska cool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar